Papagal.BG
Търсачка търговски регистър

Ф. И .С КОНСУЛТ ООД

Статус
Активен
ЕИК/ПИК
126145300
Регистрация по ЗДДС
Да - BG126145300 от 2008-12-17 на основание чл. 100 ал. 1 от ЗДДС (Регистрация по избор)
Дата на регистрация
1998 година
Наименование
Ф. И .С КОНСУЛТ
Транслитерация
F.I.A. - CONSULT
Оборот
25,000 лв. оборот за 2021 г.
Служители
2 служители към 2021 г.
Правна форма
Дружество с ограничена отговорност (ООД)
Седалище адрес
БЪЛГАРИЯ, гр. София, р-н Изгрев, ул. "ЮРИЙ ГАГАРИН", 30, бл. Б Виж на картата
Контакти
Предмет на дейност
КОНСУЛТАЦИИ, ПОДГОТОВКА, ИЗПЪЛНЕНИЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ПОМОЩ, ФИНАНСИРАНИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И НАЦИОНАЛНИ ПРОГРАМИ; ИЗГОТВЯНЕ НА АНАЛИЗ РАЗХОДИ-ПОЛЗИ, ФИН... КОНСУЛТАЦИИ, ПОДГОТОВКА, ИЗПЪЛНЕНИЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ПОМОЩ, ФИНАНСИРАНИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И НАЦИОНАЛНИ ПРОГРАМИ; ИЗГОТВЯНЕ НА АНАЛИЗ РАЗХОДИ-ПОЛЗИ, ФИНАНСОВ АНАЛИЗ И БИЗНЕС ПЛАН; ПРОВЕЖДАНЕ НА СОЦИОЛОГИЧЕСКИ И МАРКЕТИНГОВИ ИЗСЛЕДВАНИЯ; РАЗРАБОТВАНЕ, ОЦЕНКА И АНАЛИЗ НА ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОЕКТИ; ОЦЕНКА И АНАЛИЗ НА РИСКА; ОЦЕНКА НА ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ, СЪСТАВЯНЕ НА ПРОГРАМИ ЗА ФИНАНСОВА СТАБИЛИЗАЦИЯ И ОЗДРАВЯВАНЕ НА ФИРМИ; РАЗРАБОТВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ; ИЗДАТЕЛСКА И ПЕЧАТНА ДЕЙНОСТ; ИНВЕСТИЦИОННО И ТЪРГОВСКО ПОСРЕДНИЧЕСТВО; ТЪРГОВИЯ; ОРГАНИЗИРАНЕ НА ФИНАНСОВО - СЧЕТОВОДНА ДЕЙНОСТ НА ФИРМИ; РЕГИСТРАЦИЯ И ДЕРЕГИСТРАЦИЯ НА ФИРМИ; ИЗГОТВЯНЕ НА КОМПЛЕКТ ОТ ДОКУМЕНТИ И СЪДЕЙСТВИЕ ПРИ КАНДИДАТСТВАНЕ ЗА ФИРМЕНИ КРЕДИТИ; ЕДНОКРАТНИ УСЛУГИ И ВСЯКАКВА ДРУГА ДЕЙНОСТ, РАЗРЕШЕНА ОТ ЗАКОНА. прочети още скрии
Управители/Съдружници
Управител: СИМЕОНА СТОЙЧЕВА РАДКОВА (свързан с 1 фирма)
Съдружник: АНТОНИЯ БОНЧЕВА РАДКОВА 2,500.00 лв - 50.00% дял (свързан с 3 фирми)
Съдружник: СИМЕОНА СТОЙЧЕВА РАДКОВА 2,500.00 лв - 50.00% дял (свързан с 1 фирма)
Капитал размер
5,000 лева (5,000 лева внесен)

Финансови показатели

Година
Оборот
Печалба
Марж на печалбата
2021 25,000 - -
2020 0 - -

Служители

Година
Служители
2021 2 100%
2020 1

Мнения

Все още няма добавени мнения за тази фирма.
Добави мнение

Резюме

Фирма Ф. И .С КОНСУЛТ ООД на латиница "F.I.A. - CONSULT" с ЕИК/ПИК 126145300 е основана на 18 Юли 2008 година с правна форма "Дружество с ограничена отговорност" или на кратко "ООД". Компанията първоначално е регистрирана с името "СИМЕОНА-АРМС", но на 18 Юли 2008 година то бива сменено на сегашното "Ф. И .С КОНСУЛТ". Седалището на компанията се намира в гр. София, а началният внесен капитал е в размер на 5,000 лева.

Оборота на фирмата за 2021 година е в размер на 25,000 лв.

Хронология

1998
Регистрация на фирмата

2008-07-18
Промяна наименование
Името се сменя от СИМЕОНА-АРМС на Ф. И .С КОНСУЛТ
Промяна седалище
- БЪЛГАРИЯ, гр. Хасково, БИЗНЕСЦЕНТЪР, 301
+ БЪЛГАРИЯ, гр. Хасково, ул. Дунав, 28
Промяна предмет на дейност
- ПOKУПKA HA CTOKИ И ДPУГИ BEЩИ C ЦEЛ ПPOДAЖБA B ПЪPBOHAЧAЛEH, ПPEPAБOTEH И OБPAБOTEH BИД В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА, ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА, TЪPГOBCKO ПPEДCTABИTEЛCTBO И ПOCPEДHИЧECTBO, КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ, СКЛАДОВИ СДЕЛКИ, ЛИЦЕНЗИОННИ СДЕЛКИ, СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ, XOTEЛИEPCKИ, ТУРИСТИЧЕСКИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ, ПРОГРАМНИ И ИМПРЕСАРСКИ СДЕЛКИ, ТЪРГОВИЯ И РЕМОНТ НА ОРЪЖИЕ СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ ИЛИ ЛИЦЕНЗ, ПOKУПKA, CTPOEЖ ИЛИ OБЗABEЖДAHE HA HEДBИЖИMИ ИMOTИ C ЦEЛ ПPOДAЖБA, ЛИЗИНГ.
+ Организиране на финансово - счетоводна дейност на фирми; пълно счетоводно обслужване; изготвяне на междинни финансови отчети; годишно счетоводно приключване и изготвяне на годишни финансови отчети, изготвяне и подаване на декларации, дневници и дискети по ЗДДС; изготвяне на амортизационни планове; ТРЗ и личен състав; трудови договори и обявяване в НАП; изготвяне на граждански дсоговори; обработка на възнаграждение на персонала, социално и здравно осигуряване, болнични и отпуски; изготвяне на платежни нареждания и вносни бележки за ДОО, ЗОВ,ДОД,ДЗПО,ФГВРС нетни суми по заплати - изготвяне на ведомости и фишове по заплати; изготвяне и подаване на формуляри и дискети за НОИ; данъчна защита; регистрация и дерегистрация на фирми; изготвяне на комплект от документи и съдействие при кандидатсстване за фирмени кредити; счетоводни, данъчни и осигурителни консултации; еднократни услуги; оценки, анализи, прогнози и разработване на инвестиционни проекти; оценка на финансово състояние, съставяне на програми за финансова стабилизация и оздравяване на фирми; изготвяне на бизнес - план и консултации при банково кредетиране; финансов анализ - изготвяне коефициенти и анализ на рентабилността, проверка и анализ на риска; пълни консутации и изготвяне на проекти за финансиране от ЕС; инвесвтиционно посредничество.

2008-09-25
Промяна съдружници
- СТОЙЧО СИМЕОНОВ РАДКОВ - 3750000 лв - 75,000.00% дял
- НИКОЛАЙ БЛАГОЕВ НЕДЯЛКОВ - 1250000 лв - 25,000.00% дял
- ОЛЕГ ЙОСИФОВ МИЗРАХИ - 2500 лв - 50.00% дял
- СТОЙЧО СИМЕОНОВ РАДКОВ - 2500 лв - 50.00% дял
+ ОЛЕГ ЙОСИФОВ МИЗРАХИ - 2500 лв - 50.00% дял
+ СИМЕОНА СТОЙЧЕВА РАДКОВА - 2500 лв - 50.00% дял

2008-12-17
Регистрация по ЗДДС
Фирмата се регистрира по ЗДДС с номер BG126145300 на основание чл. 100 ал. 1 от ЗДДС - Регистрация по избор

2009-06-01
Промяна седалище
- БЪЛГАРИЯ, гр. Хасково, ул. Дунав, 28
+ БЪЛГАРИЯ, гр. София, бул. АЛЕКСАНДЪР СТАМБОЛИЙСКИ, 87, ет. 2

2009-12-16
Промяна съдружници
- ОЛЕГ ЙОСИФОВ МИЗРАХИ - 2500 лв - 50.00% дял
- СИМЕОНА СТОЙЧЕВА РАДКОВА - 2500 лв - 50.00% дял
+ СИМЕОНА СТОЙЧЕВА РАДКОВА - 2500 лв - 50.00% дял
+ АНТОНИЯ БОНЧЕВА РАДКОВА - 2500 лв - 50.00% дял

2010-11-09
Промяна седалище
- БЪЛГАРИЯ, гр. София, бул. АЛЕКСАНДЪР СТАМБОЛИЙСКИ, 87, ет. 2
+ БЪЛГАРИЯ, гр. София, р-н Изгрев, ул. "ЮРИЙ ГАГАРИН", 30, бл. Б

2012-03-06
Промяна предмет на дейност
- Организиране на финансово - счетоводна дейност на фирми; пълно счетоводно обслужване; изготвяне на междинни финансови отчети; годишно счетоводно приключване и изготвяне на годишни финансови отчети, изготвяне и подаване на декларации, дневници и дискети по ЗДДС; изготвяне на амортизационни планове; ТРЗ и личен състав; трудови договори и обявяване в НАП; изготвяне на граждански дсоговори; обработка на възнаграждение на персонала, социално и здравно осигуряване, болнични и отпуски; изготвяне на платежни нареждания и вносни бележки за ДОО, ЗОВ,ДОД,ДЗПО,ФГВРС нетни суми по заплати - изготвяне на ведомости и фишове по заплати; изготвяне и подаване на формуляри и дискети за НОИ; данъчна защита; регистрация и дерегистрация на фирми; изготвяне на комплект от документи и съдействие при кандидатсстване за фирмени кредити; счетоводни, данъчни и осигурителни консултации; еднократни услуги; оценки, анализи, прогнози и разработване на инвестиционни проекти; оценка на финансово състояние, съставяне на програми за финансова стабилизация и оздравяване на фирми; изготвяне на бизнес - план и консултации при банково кредетиране; финансов анализ - изготвяне коефициенти и анализ на рентабилността, проверка и анализ на риска; пълни консутации и изготвяне на проекти за финансиране от ЕС; инвесвтиционно посредничество.
+ КОНСУЛТАЦИИ, ПОДГОТОВКА, ИЗПЪЛНЕНИЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ПОМОЩ, ФИНАНСИРАНИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И НАЦИОНАЛНИ ПРОГРАМИ; ИЗГОТВЯНЕ НА АНАЛИЗ РАЗХОДИ-ПОЛЗИ, ФИНАНСОВ АНАЛИЗ И БИЗНЕС ПЛАН; ПРОВЕЖДАНЕ НА СОЦИОЛОГИЧЕСКИ И МАРКЕТИНГОВИ ИЗСЛЕДВАНИЯ; РАЗРАБОТВАНЕ, ОЦЕНКА И АНАЛИЗ НА ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОЕКТИ; ОЦЕНКА И АНАЛИЗ НА РИСКА; ОЦЕНКА НА ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ, СЪСТАВЯНЕ НА ПРОГРАМИ ЗА ФИНАНСОВА СТАБИЛИЗАЦИЯ И ОЗДРАВЯВАНЕ НА ФИРМИ; РАЗРАБОТВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ; ИЗДАТЕЛСКА И ПЕЧАТНА ДЕЙНОСТ; ИНВЕСТИЦИОННО И ТЪРГОВСКО ПОСРЕДНИЧЕСТВО; ТЪРГОВИЯ; ОРГАНИЗИРАНЕ НА ФИНАНСОВО - СЧЕТОВОДНА ДЕЙНОСТ НА ФИРМИ; РЕГИСТРАЦИЯ И ДЕРЕГИСТРАЦИЯ НА ФИРМИ; ИЗГОТВЯНЕ НА КОМПЛЕКТ ОТ ДОКУМЕНТИ И СЪДЕЙСТВИЕ ПРИ КАНДИДАТСТВАНЕ ЗА ФИРМЕНИ КРЕДИТИ; ЕДНОКРАТНИ УСЛУГИ И ВСЯКАКВА ДРУГА ДЕЙНОСТ, РАЗРЕШЕНА ОТ ЗАКОНА.

Свързани фирми


Предишна фирма Следваща фирма