ПОКУПКА НА СТОКИ И ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН , ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД;ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО ;ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО ;КОМИСИОННИ , СПЕД...
ПОКУПКА НА СТОКИ И ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН , ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД;ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО ;ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО ;КОМИСИОННИ , СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ ;СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ;ТУРИСТИЧЕСКИ , РЕКЛАМНИ , ХОТИЛИЕРСКИ И ДРУГИ УСЛУГИ; ПОКУПКА , СТРОЕЖ ИЛИ ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДЖАБА, КАКТО И ВСИЧКИ ДРУГИ НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА ТЪРГОВСКИ ДЕЙНОСТИ.
прочети ощескрии
Фирма ИНФОРМ АСИСТ ЕООД на латиница "INFORM ASSIST" с ЕИК/ПИК 127630120 е основана на 19 Юни 2008 година с правна форма "Еднолично дружество с ограничена отговорност" или на кратко "ЕООД". Седалището на компанията се намира в гр. Шумен, а началният внесен капитал е в размер на 5,000 лева.
Хронология
2007
Регистрация на фирмата
2008-09-05
Промяна седалище
- БЪЛГАРИЯ, гр. Шумен, ул. СОФИЯ, 2, вх. 3
+ БЪЛГАРИЯ, гр. Шумен, УЛ. ГЕОРГИ КИРКОВ, 5, ет. 3
Промяна легална форма
Легалната форма се сменя от ЕООД на ООД