Да - BG130963264
от
2002-12-27
на основание чл. 96 от ЗДДС
(Задължителна регистрация)
Дата на регистрация
2002 година
Наименование
Ландуел България
Транслитерация
Landwell Bulgaria OOD
Правна форма
Дружество с ограничена отговорност (ООД)
Седалище адрес
БЪЛГАРИЯ, гр. София, р-н Възраждане, Кн. Мария Луиза, 9-11, ет. 7
Виж на картата
Предмет на дейност
Предоставяне на консултантски услуги на български и чуждестранни юридически и физически лица в областта на управлението на търговската дейност. Дружеството може да извършва и всички други дейности, ...
Предоставяне на консултантски услуги на български и чуждестранни юридически и физически лица в областта на управлението на търговската дейност. Дружеството може да извършва и всички други дейности, разрешени от действащото българско законодателство, при спазване на всички действащи лицензионни, регистрационни или други законови изисквания.
прочети ощескрии
Фирма Ландуел България ООД на латиница "Landwell Bulgaria OOD" с ЕИК/ПИК 130963264 е основана на 20 Март 2012 година с правна форма "Дружество с ограничена отговорност" или на кратко "ООД". Седалището на компанията се намира в гр. София, а началният внесен капитал е в размер на 5,000 лева.
Хронология
2002
Регистрация на фирмата
2002-12-27
Регистрация по ЗДДС
Фирмата се регистрира по ЗДДС с номер BG130963264 на основание чл. 96 от ЗДДС - Задължителна регистрация
2010-10-05
Промяна предмет на дейност
- Правно и търговско обслужване на дейността на български и чуждестранни юридически и физически лица, дружеството може да извършва и всички други дейности, разрешени от действащото българско законодателство, при спазване на всички действащи лицензионни, регистрационни или други законови изисквания.
+ Предоставяне на консултантски услуги на български и чуждестранни юридически и физически лица в областта на управлението на търговската дейност. Дружеството може да извършва и всички други дейности, разрешени от действащото българско законодателство, при спазване на всички действащи лицензионни, регистрационни или други законови изисквания.