АМБУЛАТОРИЯ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА ГРУПОВА ПРАКТИКА ЗА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ОРТОПЕДИЯ И ТРАВМАТОЛОГИЯ-ОРТОМЕДИКС КОНСУЛТ
ООД
ЗАЛИЧЕН ТЪРГОВЕЦ
Статус
Заличен на February 15, 2016 13:44
ЕИК/ПИК
148078458
Регистрация по ЗДДС
Не
Дата на регистрация
2006 година
Наименование
АМБУЛАТОРИЯ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА ГРУПОВА ПРАКТИКА ЗА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ОРТОПЕДИЯ И ТРАВМАТОЛОГИЯ-ОРТОМЕДИКС КОНСУЛТ
Правна форма
Дружество с ограничена отговорност (ООД)
Седалище адрес
БЪЛГАРИЯ, гр. Варна, р-н Одесос, ул. ДВАДЕСЕТ И СЕДМИ ЮЛИ, 14, ет. 2
Виж на картата
Предмет на дейност
Специализирана извънболнична медицинска помощ по ортопедия и травматология, включваща диагностика, лечение, рехабилитация и наблюдение на болни; консултации, здравна промоция и профил...
Специализирана извънболнична медицинска помощ по ортопедия и травматология, включваща диагностика, лечение, рехабилитация и наблюдение на болни; консултации, здравна промоция и профилактика, включително профилактични прегледи; диспансеризация; извършване на ехографски и други изследвания; медицинска дейност и грижи за болния; лечение на болни в дома; хоспитализация на пациенти в болница; експертиза на временната нетрудоспособност; профилактика, ранна диагностика и лечение на професионални заболявания в амбулаторията и дома на болния; наблюдение, контрол и грижи за физическото развитие на лица до 18 години; транспортна дейност, свързана с медицинското обслужване на пациентите; покупко-продажба на медицински консумативи и лекарства за нуждите на осъществяваната медицинска дейност; издаване на медицински документи, свързани с дейността на амбулаторията и всякаква друга дейност, разрешена за амбулаторията от закона за лечебните заведения.
прочети ощескрии
Фирма АМБУЛАТОРИЯ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА ГРУПОВА ПРАКТИКА ЗА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ОРТОПЕДИЯ И ТРАВМАТОЛОГИЯ-ОРТОМЕДИКС КОНСУЛТ ООД с ЕИК/ПИК 148078458 е основана на 4 Декември 2010 година с правна форма "Дружество с ограничена отговорност" или на кратко "ООД". Седалището на компанията се намира в гр. Варна, а началният внесен капитал е в размер на 3,500 лева.